24 Eylül 2013 Salı

Polonya Erasmus Anıları Beginning Where am i.


Merhaba sayın okuyucular.

Öncelikle zorda olsa başladığım anıları yazmaya şimdiye kadar ki en güzeli ile başlayım.

Günlerden perşembe kalktım Hostelin önündeki amerikan futbol sahasında genel olarak yaptığım sabah koşularında birini yaptım.Bu sırada saatler sabahın 8 ini gösterirken hostelin giriş ve çıkış trafiği artmakta Beni görenler kim bu şişman koşan diye dönüp tekrar bakmakta bense kulağında en iyisinden Htc one marka erasmus hibe hediyesi olan telefonumla electro radio dinlemekteydim.

Koşunun hemen arkasından odama gelip duşumu aldım desem yalan söylemiş olurum çünkü hostelin odalarında duş yok duşlar ortak koridorda tuvalete giriyorsun yan tarafında birde duş için odalar var 3 tane duş var hangisini istersen kullan.Tabi bir Türk için sıkıntılı durum o halde banyoya gidip sonra havlu ile odaya gelmen yada orada üzerini değiştirmen sıkıntı aslında sıkıntının en büyüğü tuvaleti hatırlayınca geliyordu aklıma ama neyse takılmadan fazla detaya girmeden olaya doğru yol alalım.

Bugün perşembe mübarek öğrenci günüdür Polonya da mekanlara gidir gidilmeden önce dibine kadar içilir .İçilirki mekanda biraya çok para gitmesin hoş gerçi mekanda da bira 5 zloty zaten neyin derdini yapıyorsun demeyin bu polaklar içme konusunda abartıyorlar hiç insan gibi gideni görmedim hepsi zum kızlar erkekler hiç umurlarında değil ne olacağı ki genelde de beklenmeyen bir şey olmuyor zaten.Beklentiler neler peki onlarda herkese göre değişiyor doğrusal olarak.Herkes beklentisine kavuşuyor ama merak etmeyin.

Off sıkıldım yaw yazmktan okuyan ben olsam küfürü basardım hadi artık g.. konuya gir diye giriyorum konuya hazır mıyız?

Areeeee we ready?

Gündüzden aldığımız hediye şarapla beraber 2 genç gittik yurda.Yurtta iki kız oda arkadaşı bizi bekliyorlar biri yemek yapacak diğeri de bizi eğlendirmek için diskoya götürcek.Ne güzel dünya be Türkiye de bunun hayali bile yok daha ne deyim.

Vardık sonunda yurda aşağıda bekliyoruz sonuçta tabi yurdun önünde grant tuvalet giyinmiş Türkiyeden aldıkları son moda yada artık demode mi desem ne desem bilemedim gömlekleri ile elinde bir şarap beklemedeyiz mesaj atıyoruz kızlara.we are in the dormitory garden entrance take us? Sanki burada bildiğin yurttan kız çıkarma hiç korkmadan ama yok öyle de değil deamı var gençlleerrr sizleri seviyorum.

Hemen geldi kankam tabi kapımızı açtı benim takip edin de di resepsiyonda duran kadın şunlar kim edasıyla bir soru sordu bizim kız vardi cevabı lehçe ama biz tabi bilmiyoruz ne dedi.

Abi yurt kocaman bizde haftaya aynı yurda taşıncaz ama restorasyon var usta 1970 lerin rus yapımı devlet binaları işte siz tahmin edin.

Tabi bizde bi gerginlik var nereye gidiyoruz biri bir şey der mi şarabı saklasak mı saklamasak mı?Bu sorular eşliğinde odaya girdik ama oda içinde oda var bir iki oda odanın içinde iki yatak küçük bir masa.Lan dedim kendi kendime ne yapıyorsun elinde şarap kızların odasında güvenlik falan görmesin daha eramus başlamadan bitmesin korkusu ile hemen Aga mızın yaptığı yemeği yemeye başladık bu arada da açtık şarabı falan muhabbet ediyoruz pat çat ingilizce ile ben birine bakıyorum diğeri diğerine bakıyor.

Şak bir kapı açıldı aha dedim boku yedik.Ama yanlış alarm kızlar gelmiş kankamın kankaları oyy anam ne kankalar ama dillere desten görsen i.in düşer elinde bira sigara altında bir mini etek tabi kafa da bir milyon.

sonra bir doldu oda bizim şarap güme gitti bildiğin biz Türkler artık Pis Türkler diyeyim kızları içirmekten başka gayemizin olmadığı şarabı hepsi ile paylaştık odada 7 kişi olduk 5 i kız.bunların hepsinin kafası iyi sadece biz ayık düşünün artık kızlar bizi götürecek.Sonra hadi hobaa gidiyoruz nereye?Tabiki Partiye.....

Çıktık o odadan başka odaya geçtik
10 kişi de orada var hepsi zifir gibi sarhoş 6 sı kız yalnız hala çoğunluktalar çok iyi :)))

Hep beraber okulun hemen bir sokak yanındaki dış cephesinde 0 gösteriş olan bir diskoya girdik 15-20 kişi oldu yoldan moldan gören herkez geldi bir o soru soruyor bir o bir o isim Natali bir bu isim agatha birde Maya var derken hepsi beynimde uçuyor isimler.Bende seçici davranmak istiyorum birin adını öğreneyim de bugün ona takılayım diye ama olmuyor usta cım olmuyor onu görünce ona bunu görünce buna kayıyor gönlüm lan ben ne şipsevdi adamışım meğer.Neyse içeri bir girdik offffff.

Mekan tasviri yapmıcam 50 metre kare bir yer adım atacak yer yok karı kız trıp yani cıkıp balkona erinmeden saydım 89 kız 40 falan erkek ama kızları bir gör abi sen bu sayıyı Türkiye de saysan bunun ya eli yüzü düzgün 3 ü kalır ya beşi burada tam tersi aga 3*5 ini çık geri kalanı  Analar neler doğurmuş:)))

İçerisi duman altı sigara alkol herkesin kafa 1500 bir eğleniyorlar inanılmaz kızların hepsi kucak dansı yapıyor sandım o kadar güzel ne çekinen var ne birşey diyen var.

Asıl soru ben ne yaptım abi balkona çıktım milleti izledim 3 bira da ben içtim off anam aynı kafadayız Polaklar savunun geliyorum.Kimlerle dans ettim ne yaptım silik silik bir hafıza ile hatırlıyorum ama ne danslar ne yakınlıklar gördüm hiç çekinmiyorlar istemek yok direk alıyorsun aklına getir yeter sadece o kadar.

Ertesi gün Sabah 9 gibi falan yurttan cıktık hostele doğru gidiyoruz ama hiç konuşamıyoruz tek bir soru vardı kafamda Ben nerdeyim?

Şimdi soruyorum hergün kendime ben neredeyim?

Yakında mekan fotoları ve videoları atacam sabırla takip edelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder