4 Nisan 2014 Cuma

Polonyanın lanet havası

Merhaba millet

Öncelikle belirtmek isterim ki polonyaya geldiğime lanet ettiğm tek şey buradaki hava koşulları.İnsanlarıda aslında ilk bakışta havası gibi çok soguk duruyorlar ama hem havayı ısıtmak hemde ortamı ısıtmak için bir icat yapmışlar VUTKAA votka değil bak Vutka tamam mı iyi ezberleyin.Ruslar falan da demeyin çok sevmiyorlar rusları.

Hava koşulları ben ilk ekimde buraya geldiğimde iyi idi iyi derken memleketten t-shirt le cıkıp ta buraya gelince üzerine mont almadan çıkamıyorsun tabi polaklar kapri falan giyiyorlar ama siz aldanmayın zaten adamların yazları kısa 15 dereceyi yaz sanıyorlar boyle bir algı var burada.

Sonrasında hava çok sogudu ilk kar yağmaya başladığında dedim birazdan durur kalktım baktım hala yağıyor dedim neyse bi derse gideyim Allah tan kaldığım yurtla okul birleşik yanı eşofmanla git gel herşey iç içe.

Kar durmadı aga kar 1 hafta yağdı şimdi bakıyorum da aslında bir dahada görmedim karı aslında gerçi ben Gdansk ta kalıyorum başka yerler nasıl bilemem.

Ama keşke dua etseydim de kar yağsaydı bir hava bu kadar mı soğuk olur arkadaş yeminle aralıkta Türkiyeye gittim bir işim vardı gelirken bir mont aldım ki tam kominist parkası hiç bir yerinden soğuk almaz şimdi diyeceksiniz ki oradan neden almadın .

Bunların kış anlayışları farklı olduğu için mont anlayışları da farklı ustacım adamlar biz montla gezerken kapri giyiyorsa sen düşün artık neyse montlar da çok para burada tekstil üretimi hiç yok millet en kazık markalar burada Tommy Falan ingilizce buraları kaplamış ve inanılmaz fiyatlar var hele yeni sezonda hibenin hepsi monta gider ben deyim size.

Bir kış geldi abi kar kalmadı yerde de bir soğuk gece -26 gündüz -15 şimdi diyecen ki soğuk mu onu bilemem benim memlekette soğuk ama burası bide soğuk esiyor Norveçten her gün istem dışı soğuk rüzgar esiyor.

Bir gün dışarı cıkmak zorunda kaldım zorunluluk sebebim de can sıkıntısı 15 gün odada kaldım patlıcam sıkıntıdan bir arkadaşa hadi gidek dedim demez olaydım üzerimde o mont kafamda şapka altımda bot ve pantolon yeminle trenden indim 15 dakika yürüdüm dedim burada öleceğim nasıl bir soguk insanın bacakları donar mı abi valla donuyor.Siz siz olun soğukta pek dışarı çıkmayın derim ben.

Bi abimin iyi bir lafı var herşey karşısında diz çökmeye bilirsin tek şey hariç soğuk soğuğu görünce el pençe dizlerin titrer valla benden demesi dedi adam nasıl da cuk diye oturdu donerken o geldi aklıma.

Neyse şimdi Nisan ayına geldik dısarı 13 lerde falan gündüz sıcaklığı ama aldanmayın size bir soru soracağım güneşli bir günde insan dışarda üşür mü üstünde mont her yer güneşli?

Aynen abi lanet bir hava var şimdi dışarıda pencereden bakıyorsun güneş var dışarı çıkıyorsun allah senin belanı versin bu güneşli havada mont giyilir mi kendime yediremiyorum .Ha bide polaklar aldırmıyor onlarda normal şeyler var işte deri ceket spor ceket falan bide kendine dön bak halimiz harap.

Yinede iyi şeyler var Vutka iç abi çık dışarı soğuk yok partiye git karı kız görünce zaten için ısınıyor valla havası pek fena ama kızları da bir o kadar.Hadi kızlar sizi de unutmadım erkekleride vücutlu kılsız bildiğin tv deki manken hepsi.Dünyanın en iyi spor yapan halkı vucüt fitliği açısından hem erkekler hem kızlarda 1 numara böylelikle tatkıya bağlar ben kaçar saat 04.18 lan yatayım bari yarın güneşli havada koşu var sahilde hatun takım arkadaşlarımla bi ara resminide koyarım gençler kalın selametle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder