13 Nisan 2014 Pazar

Stiriptiz Bar Sopot

Merhaba sayın okuyucular.

Dün akşam her zaman gitmek istediğim Türkiye de olmadığı için her Türk erkeğinin merak ettiği Bar a gittim.
Asıl planımda scokolada bar olmasına rağmen Pembe şemsiyeli kızın "Do you want to try our club" Demesi ile ve gülümsemesi ile başladı her şey.

Girişte 30 zloty para alıyorlar biraz fazla işte ama merak var tabi nedir abi bu o kadar Amerikan filmlerinde gördük bir birada biz içelim direğin dibinde dedim kendi kendime.

İçeri girdim hiç kalabalık yok ortalarda 10 a yakın çok ama çok güzel karılar var güzel bir bar var.Kenarlara oturma yerleri sizilmiş içerisinde ise 3 tane direk var 3 tane hatun ama bildiği hatun dans ediyor bikinili mayolu iç çamaşırlı .Neyse bir bira alayım dedim 14 zloty neyse oda girdi artık yapacak birşey yok.Aldım biramı oturdum bir kenera.Sonra hatunlar yavaştan yavaşta yanıma sokulamaya başladır güzelde ingilizceleri var ben o kadar sopotta barda clubta ingilizcesi iyi olan anlaşabileceğim bir kız ararken bunların hepsinin burada olması ilginç geldi biraz.Sonra biri bana içecek ısmarla dedi dedim hayhay alayım bir bira normalde hiçbir Polonyalı kız sizden böyle bir istekte bulunmaz teklif de etmeyin hoş karşılanmıyor buralarda.Yok ben bira içmem dedi ne içersin dedim .Ben söyleyim gelir o dedi kaç para peki dedim 150 zloty dedi :))Tabi bunu gülümseyerek söylüyor hafiften de bana dokunuyor aklım başımdan çıkacak ama neyseki yaşım biraz büyük te düşmedim.Bende ben burada bira içerken sana neden bir içkiye 150 zloty vereyim dedim o ara tabi bacaklarını sardı bana yakınlaştı iyice istersen 150 zloty ye sana dans ederim çıplak özel odada dedi.

Öncelikle şöyle bir düşündüm 150 zloty ye çıplak dans değer mi dedim?Sonra da aklıma Adanada gittiğim pavyonlar geldi tam adam harcama yeri adamın iliğini sökerler sonra düşündüm istemez seni istemiyorum dedim gönderdim.

Şimdi yanlış mı yaptım yoksa ne yaptım bilemiyorken bir baktım etrafa hiç Polak erkeği yok herkes benim gibi turist kafam iyice bulanmaya başladı neyse bu arada birayı da yavaşta içiyorum ki dans izleyim diye.Ama ne güzel dans ediyorlar ne kıvırıyorlar bir görseniz dibiniz düşer.Sonra başka bir hatun yanıma yanaştı.Sen ne içmek istiyorsun dedim hiç birşey dedi.Benimle tuvalete gel dedi.İnanırmısın her erkeğin hayalindeki şeyin teklifini almış biri olarak çok korktum böyle beklentiler kurmayın derim bu saatten sonra.Dedim hadi oğlum kalk bir git ne olacak lan seni zii..cek değil ya.

Neyse gittim abi tuvalete tuvalette tuvalet değil özel bölümleri falan var bildiğin kerane .Hatun hemen saldırdı benim pantolana çıkardı muamele falan yaptı ohhh ne güzel dünya 5 dakika falan sürdü zaten.Sonra sen geç ben geliyorum dedi.Sonra yanıma geldi şimdi ne içmeliyim dedi bana .Bende hiç bir beklenti içerinde olmadan zaten bunu yapmazdı dedim.Sonra bira içersen alır gelirim dedim .Olmaz bize bira içmek yasak dedi.Neden dedim sadece yasak dedi.En ucuzu kaç ara dedim biradan sonra 150 zloty yine haydaaa yine başa döndük.Sonra yok dedim 150 zloty lik bir hareket yapmadın ısmarlamam dedim hatun kötü bozuldu.Tamam haklı olabilir ama ne yaptı ki bu kadar para verecek.Sonra başka bir hatun geldi hadi sana özel dans yapayım dedi.Ben tabi alıştım ne kadar dedim 150 zloty dedi abi adın ne diyene 150 zloty diyecekler neredeyse o kadar yani.Olmaz dedim çok para başka birşeyler yapalım dedim .Ozaman sana kucak dansı yapayım beğenirsen özel odada çıplak dans ederim sana dedi.Dedim tamam bu daha adil.Tabi belirtmekte fayda var bu koonuşmalar ingilizce karılarda ne ingilizce var.

Bu başladı kucak dansına filmlerde falan görürdük işte ters açılardan falan kaçayı burnunun dibine sokar falan dokunur okşar ama senin dokunman yasak.Bu olayda 8 dakika falan sürdü çok zekli idi normalde 50 zloty imiş bana beleş.Ama bu kadar beleşin parası çok olacak herhalde diye içten içten de bir ses kalk git diyor.Sonra kadın begendin mi dedi yok dedim beğenmedim ben californiadan geliyorum dedim iş için geldim seni beğenmedim dedi kusura bakma.Üzerimde güzel bir gömlek ve kolumda güzel bir saat olmasa yemezdi bence bu numarayı ama bende onlar gibi dans edebiliyordum :)))

Sonra bu gitti diğer kızlarla konuştu biraz daha olgun duran bir hatun geldi ama kendimi at çifliğindeki beyaz ata benzettim herkes bana binmek istiyordu.Güvenliklerde bana bakıyordu sonra ben bir kaç resim çektim arkadaşa gönderdim Whatsup tan o sırada hatunun biri gördü yanıma geldi telefonu aldım güvenlik geldi.Dedi resim çekmek yasak bende etrafa baktım öyle bir tabela yok ben buraya gelirken sordum dışarıda ki hatun çekebilirsin dedi dedim.Abi o hatunu da çağırdılar ben demedim diyor doğruda söylüyor ama ne yapım başım belada inatla hayır dedim.En son silelim buyrun dedin sildik telefondan resimleri.Dedim ben cıkıyorum sizi de şikayet edecem dedim konsolosluğa bir iş adamına böyle davranılmaz dedim.Güvenlik sırıtmaya başladı tabi adamlar 2 metre boy var bir kolu bacağım gibi bende küçük bir adam değilim ama onların yanında bebe gibi kalıyorum.

Hemen Artura mesaj attım dedim sen konsolossun durum bu birazdan seni arayacağım.Dedim ya bunları hizaya getiririm yada daya yerim ben burada .5 Dakika sonra artur aradı beni konuştuk biraz tamam sen telefonu güvenliğe ver dedi bunlar tartıştı falan güvenlik telefonu içeri birine götürdü sonra benide götürdü.dedim boku yedik herhalde beni sii. meden döverlerse dua edeceğim.İçeride güzel takım elbiseli bir adam vardı orta yaşlarda 40 falan çok güzel ingilizcesi var buyrun oturun dedi.Özür diledi bir bira da onun yanında içtim en bedavasından.Sonra nasıl bizi affedersiniz dedi bende özel bir dans ve bir bira ile olabilir dedim adam güldü.Tamam sorun yok dedi korumlara birşeyler söyledi ben özel odaya geçtim ama hala korku var Hatun yerine güvenlik elinde kelepçe ile gelirse hepsi birden boku yedim boku yesem yine iyi neyse hatun geldi çıplak dansını falan yaptı biramıda içtim hatunada dokundum çok iyi idi ikinciyi de boşaldım orada ohhhh.Bunları yazıyorum ama yanlış anlamayın sayın takipçiler ne deyim Göte göt demeyimde ne deyim.Sonra cıktım Bardan ama nasıl çıkış arkama bakmıyorum.Sonra Arturu aradım teşekkür ettim Çocuk konsolusluk memuru olarak kendini tanıtmış vermiş veriştirmiş müdürünüzle konuşcam demiş müdürede saygın bir iş adamı doğru davranın sorun çıkarmayın demiş yemişler valla:)))

Çıktım Trene binip geri gelecem derken adamın biri trenin önüne atladı manyak kafa göz kol bacak ayrıldı offf onu görmese idim çok iyi olacaktı ama işte hayat her zaman gülmez ki 15 dakika yeni tren bekledik sonra bindim geldim.

Olayın özeti Stiriptiz barlar burada turist tuzağı arkadaşlar sakın ola gitmeyin pavyondan bir farkı var oda buradaki korumalar bir koyarsa ölürsünüz ölünüzü bile bulamazlar boşverin bara cluba gidin işinize bakın burada gidilmez derim .

Bu arada şu kurtardığım fotoları da koyumda kaybolmasın keratalar:)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder